طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت
امروز : سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹

عمومی

درباره مرکز آرامش

مرکز مشاوره و ارایه خدمات مامايی آرامش طبق ضوابط و مقررات وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشكي جهت انجام خدمات مامايي در سطوح مختلف بهداشتی دائر گردیده است و آماده ارائه خدمات مراقبتی و بهداشتی به بانوان محترم می باشد.

موسسين :
تعدادی از کارشناسان با سابقه مامايی و از اعضای انجمن علمی مامايی ايران موسسين اين مرکز می باشند که ساليان زياد در امور مختلف درمانی و آموزشی فعاليت داشته و نيز به عنوان مربی رسمی ورزشهای دوران بارداری, کلاسهای مختلف آموزش مامايی در بيمارستانها و مراکز درمانی و ساير موسسات برگزار کرده اند. همجنين اين مرکز از همکاری پزشکان و کارشناسان مجرب و باسابقه ديگر نيز در بخش‌های مختلف بهره می برد.

خدمات ارائه شده در مرکز:

1 - مشاوره (بلوغ، قبل از ازدواج،قبل از بارداری، زناشوئی و...)

2- دوره‌های آمادگی برای زایمان کم‌درد (تغذیه مادر باردار، ورزش دوران بارداری، بیوفیدبک و..)

3- مشاوره تغذیه مادر و کودک ، پایش نوزاد، مشاوره رشد و تکامل نوزاد

4 - واکسیناسیون ، تنظیم خانواده

5 - ماساژ نوزاد و ورزش مادر ونوزاد به منظور سلامت و تناسب اندام

6 - آموزش ریلکسیشن و یوگا (به منظور کاهش استرس، افزایش تمرکز و تقویت جسمی)

7 - مشاوره یائسگی(تغذیه، عوارض یائسگی و تمرینات ورزشی تقویت عضلات لگن پ‍یشگیری از مشکلات ادراری)

8 - مشاوره و آموزش سبک زندگی برای هر گروه سنی خانواده

9 - خدمات مامایی در منزل

10 - پاپ اسمیر

11 - کارگاه‌های آموزشی بهداشت فردی (مراقبت‌های بهداشتی، پوست و مو، تغذیه و ورزش)

12- مشاوره‌های روانشناسی با بهره‌گیری از مشاورین مجرب و با سابقه روانشناس

نشانی: تهران - میدان رسالت- خیابان هنگام- بالاتر از فرجام- پلاک ۱۹۷- طبقه دوم- واحد ۵


تلفن‌های تماس:

۷۷۱۸۵۰۱۴ -
۷۷۱۸۵۰۷۷
-
۰۹۰۳۵۱۸۴۳۸۱

77185014 - 77185077

تعیین وقت همه روزه : صبح ها: ۹ الی ۱۳ بعدازظهر: ۱۵ الی ۲۰

-


شماره مشاوره تلفنی: 9099071652
تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

تبلیغات متنی

اپلیکیشن chatterbaby برای ترجمه گریه نوزادان

?ساخت اپلیکیشنی که گریه کودکان را ترجمه می‌کند!

گریه‌های کودکان دلایل متعددی از جمله: گرسنه بودن، درد داشتن و غیره دارد، اما والدین نمی‌توانند دقیق تشخیص دهند که دلیل اصلی گریه کودک چیست اکنون محققان “دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس” (UCLA) یک برنامه بسیار جالب توسعه داده‌اند که هنگام گریه کودکان، والدین با استفاده از آن برنامه می‌توانند متوجه شوند که دلیل گریه او چیست و کودک چه می‌خواهد.
به گزارش گیزمگ، این برنامه “Chatterbaby ” نام دارد و در ابتدا برای کمک به والدین ناشنوا طراحی شده بود که با استفاده از این برنامه بتوانند تشخیص دهند چه زمانی کودکشان گریه می‌کند و چه زمانی با صدای بلند سر و صدا می‌کند.این برنامه هم چنین می‌تواند برای والدین مبتلا به اختلالات شنوایی نیز مفید باشد زیرا والدین مبتلا به چنین اختلالی نمی‌توانند گریه کودک و بلند سر وصدا کردن او را از هم تشخیص دهند.
محققان دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس قصد دارند تا الگوریتمی را ایجاد کنند که این الگوریتم می‌تواند انواع گریه را از هم تشخیص دهد.این الگوریتم گریه‌های مختلف را به سه دسته تقسیم می‌کند: درد، گرسنگی و خستگی.
“آریانا اندرسون” (Ariana Anderson)، محقق ارشد دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس می‌گوید: به عنوان یک مادر، من می‌توانم به طور غریزی تنها با گوش دادن به صدای گریه فرزندم متوجه شوم که او چه می‌خواهد اما به عنوان یک آمار شناس، بر این باورم که آیا ما می‌توانیم یک الگوریتم توسعه دهیم که به صورت خودکار همانند گوش والدین عمل کند؟ بله قطعا ما می‌توانیم.
پس از آزمایش یک سری الگوریتم‌های مختلف بر روی بیش از ۲۰۰۰ نمونه گریه نوزاد، این سیستم در ۹۰ درصد مواقع موفق به تشخیص درست علت گریه کودک شد.هر چند این سیستم هم اکنون نیز با دشواری می‌تواند تفاوت بین گریه از روی گرسنگی و سر و صدا کردن کودک را تشخیص دهد.
اندرسون افزود: این برنامه انواع فرکانس‌هایی که در گریه و الگوهای مختلف صداها و سکوت هستند، را بررسی می‌کند.به عنوان مثال، هنگامیکه صدای گریه توام با سکوت طولانی را می‌شنوید، می‌توانید تشخیص دهید که کودکتان فقط سر و صدا می‌کند اما هنگامی که کودکان درد دارند بی وقفه گریه می‌کنند و لحظات بسیار کوتاهی میان گریه شان سکوت می‌کنند.
البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که هر کودکی به همان شیوه‌ی گفته شده ارتباط برقرار نمی‌کند، به همین دلیل است که برنامه هوشمند یک ویژگی جالب دارد که کاربران را قادر می‌سازد تا به این الگوریتم آموزش دهند تا صداهای خاص کودکشان را بهتر ترجمه کند.والدین می‌توانند کلیپ‌های صوتی از گریه کودکشان را ضبط و ضمیمه کرده و به سرور دانشگاه کالیفرنیا لس انجلس ارسال کنند تا دقت پیش‌بینی‌های این برنامه بهبود پیدا کند.
همچنین محققان قصد دارند گریه تعداد زیای کودک را جمع آوری کنند تا بتوانند اختلالات عصبی را از طریق صوت غیر طبیعی کودک تشخیص دهند.
” استیون شینکف” (Stephen Sheinkopf)، از دانشگاه براون معتقد است که با استفاده از ابزارهای مناسب، تنها با مطالعه بر روی گریه کودکان می‌توان بیماری‌هایی نظیر اوتیسم را در سنین کودکی تشخیص داد.
به گزارش ایسنا، اندرسون می گوید: این مطالعه منحصر به فرد است، زیرا آزمایشگاه را به خانه کاربران می‌برد نه کاربران را به آزمایشگاه .این برنامه قابل دانلود برای هر دو سیستم عامل آی.ا .اس واندروید است و هرکسی که مایل به داشتن این برنامه است می‌تواند برنامه Chatterbaby را دانلود کرده و پنج ثانیه از گریه کودک خود را ثبت و سپس آن را به پایگاه داده آپلود نماید.

مطالب مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

آخرین مطالب